حاشیه

جانی دپ فیلم با بازی آل پاچینو می‌سازد

جانی دپ فیلم با بازی آل پاچینو می‌سازد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «مودی؛ سه روز بر بال جنون» که دومین تجربه کارگردانی جانی دپ است، در بخش خارج از رقابت هفتاد و دومین جشنواره فیلم سن سباستین نمایش داده می‌شود.

فیلم دپ یک فیلم زندگینامه‌ای درباره هنرمند ایتالیایی آمدئو مودیلیانی است و در آن آل پاچینو، استفان گراهام و آنتونیا دسپلات حضور دارند. ریکاردو اسکامارسیو نیز در نقش هنرمند بوهمیایی مودیلیانی بازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر،در خلاصه داستان گفته شده است: داستانی از هنر، عشق و طرد شدن، گردبادی ۷۲ ساعته از رویدادهای پر هرج و مرج در خیابان‌های پاریسی که در طول جنگ جهانی اول از هم پاشیده شده است.

دپ نخستین بار سال ۱۹۹۷ برای ساخت فیلم «شجاع» پشت دوربین ایستاد.

وی جایزه معتبر دونوستیا را در جشنواره فیلم سن سباستین ۲۰۲۱ به خاطر دستاورد یک عمر خود دریافت کرد.

برگزارکنندگان این جشنواره دیروز سه‌شنبه خبر دادند که «ماجراجویی ادامه دارد» اثر تیری فرمو نیز در بخش اکران‌های ویژه نمایش داده می‌شود. درام «باگر» دومین فیلم پیت بامگارتنر، و «تابستان ابدی من» اولین فیلم سیلویا لو فانو، بخش کارگردانان جدید جشنواره را تکمیل می‌کنند.

سن سباستین امسال با اهدای جایزه دونوستیا به کیت بلانشت، بازیگر برنده اسکار از وی تجلیل می کند.

فیلم‌های جدید مایک لی، فرانسوا اوزون، ادوارد برگر، جاشوا اوپنهایمر و کاستا-گاوراس برای دریافت صدف طلایی جشنواره فیلم سن سباستین امسال رقابت خواهند کرد. این جشنواره از ۲۰ تا ۲۸ سپتامبر (۳۰ شهریور تا ۷ مهر) برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

منبع:خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا